dimecres, 6 de gener del 2010

Som-hi!

Aprofitant la benentesa, vaig decidir fer una visiteta a l'Andrea, una amiga que porta uns quatre anys vivint a la Xina, en concret a Beijing. Vaig pensar que amb uns deu dies seria suficient... la Muralla, una volteta pels hutongs, uns quants fideus tres delícies i cap a casa. Però... ben mirat, un no va cada dia a la Xina, i per tant he decidit ampliar-ho a vint dies (o més, el meu vol accepta canvis!) i fer una volteta per les seves principals ciutats i algunes zones rurals.

Resum itinerari:
De moment tinc un vol a Hong Kong. Hi arribaré el 16 de gener. La idea és estar-hi un parell o tres de dies i des d'allà volar a Guilin i visitar Yangshuo i voltants. Sense sortir de la zona de Yunnan, intentaré arribar fins a Lijang, Dali, Shangri-la, zona més de muntanya.
Després suposo que volaré cap a Shanghai, per estar-hi un parell de dies i visitar des d'allà Hangzhou i Suzhou. 
Finalment volaré a Beijing. Això no m'ho he mirat encara ja que confio en el criteri de l'Andrea (m'ha comentat que hi ha un poble mitjaval molt mono i a més la Muralla, la Ciutat Prohibida i una sèrie llarga d'etcèteres!)... aixó si, com a mínim faré una excursioneta a Qingdao!!!

En fin Pilarin, aixó ho he decidit avui... potser demà canvio d'idea...
Si teniu qualsevol sugerència, recomanació o voleu apuntar-vos... feu-m'ho saber!!!!
Ale, petons a tots!

3 comentaris:

  1. Jo m'hi vull apuntar! Però algú ha de vigilar el superatic no? O sigui que no vinc, però a portar-se bé eh!

    ResponElimina
  2. Voleu que us vigili jo el superàtic???!!! Res, per un preu mòdic jo vaig a regar les plantes i tot i tot!

    ResponElimina
  3. Silvi, he estado reflexionando sobre el tema de la maleta y no creo sea fácil ir montada en una bici y arrastrar una "Samsonite" con ruedas. So, definitivamente la mochila.
    Mil besos desde Sant Cugat y estaremos pendientes de tus daily reports.

    ResponElimina