dissabte, 16 de gener del 2010

Hola a tots!!
Escric el post des de l'hotel de hong kong, que per cert, per 24h de wifi et cobren 10 euros! Anem per pams, el vol ha anat força bé, anava rodejada de filipins i he pogut constatat que a Filipines no es parla l'espanyol.
Dos recomanacions: no us poseu en jersei beig o claret per vols llargs i mai no agafeu un bombó i us el poseu a la butxaca del pantalo per menjar-vos-el més tard... Resumint que he arribat una mica bruta a hong kong...
Previa dutxa i canvi obligat de roba (no se com ho fare per treure la taca oliosa que ha deixat el ditxós bombó...), me n'he anat de compres! Si, si, he evitat allo típic de m'estiro 5 min... Es una trampa mortal! Hk promet i molt. Quan arribes de l'aeroport passes per la bahia, rebossant de containers i gratacels al fons, no vull semblar pueblerina, pero us juro que aquesta gent desafien la llei de la gravetat!
Total que he estat passejant per una zona comercial(atencio mega outlet de Espirit!). Despres he sopat una sopa( valgui la redundancia) amb noddles i coses varies més i despres he anat al mercadillu nocturn mes conegut de hong kong i... No ho he pogut evitar... He comprat!! Porto 5 hores a Asia i ja he comprat! Ai, que la motxilla no tancara...
A tot aixo m'he creuat at varios homes d'aquells que sembla que t'escupin pero sj escoltes amb atencio diuen: watches, watches. N'hi ha hagut un , insistent, que desprrs de recitar-me totes les marques i veure que el tema rellotges no... M'ha intentat vendre opi, pero per qui m'ha pres!!! A si, m'oblidava, com pot tenir una parada de metro 12 sortides diferents? Es que la probabilitat d'encertar és inferior al 10%!!
En fin pilarin, que estic encantada de la vida. Ala a llegir i a dormir, que estoy que me caigo! Un petonet a tots!

1 comentari:

  1. Doncs aqui tot tambe molt bé. Vaig poder jugar a l'ordinador fins a les tantes i tenia tooot el llit per mi sense que ningú em dongués potadetes i em fes fora.
    Avui m'he posat el jersei xispejat i el portaré cada dia. M'he cuinat uns vol-au-vent super bons i ara vaig a casa els armenter.

    En Godofredo diu q et trova a faltar.

    ResponElimina