diumenge, 10 de gener del 2010

Turístic que no turistada!

Això va prenent forma (que ja va sent hora perquè marxo d'aquí cinc dies...):

1) Ja tinc l'hotel de Hong Kong. Tenia el dilema entre agafar-lo a una zona més guai, o a la zona més turística.. i mira per on, m'ha sortit la vena carca i l'he agafat a la típica zona de guiris, que, de fet... alguna cosa deu tenir per ser-ho, no (vamos, turística no implica turistada, no)? I com ara és temporada baixa (baixíssimaaa) doncs tampoc n'hi haurà tants
2) Tinc un vol pel dia 19 de Shenzhen a Guilin. Guilin, em pensava que era un poblet, la Xina rural vamos, fins que l'Andrea em va anunciar que té 10 milions d'habitants. Sense paraules. A Guilin de fet no s'ha m'ha perdut res però és l'aeroport que queda més aprop de Yangshuo. Diuen que aquest poble és fantàstic i la veritat és que té molt bona pinta. Aquí aniré en bici, en barqueta pel riu Li i activitats varies d'aquestes.
3) L'hotel a Yangshuo també l'he reservat fins el 22. Us adjunto el link perque us feu una idea de la zona on vaig: http://www.gigglingtree.com/

A partir d'aquí tinc una nubolosa espessa... La idea era Lijang però llegint llegint he vist que és una turistada (tate, turístic vale, però turistada... per a aquí no passo!!!) i recomanen un altre poble a tres hores que es diu Dali. Per anar a Dali haig d'agafar un avió des de Guilin fent parada a Kunming, en fin, que al final em surt careta l'excursió i no sé si val la pena. Algú que hi hagi estat em pot orientar???

Per cert, gràcies a tots pels vostres vots i les vostres reflexions al Facebook sobre l'affaire maleta/motxilla. M'han ajudat mooooolt! La veritat... encara no m'he decidit... Els que no heu votat, encara us queden tres dies per fer-ho.

Ale, un petonet per tots, vaig a seguir llegint "Por China con Palillos!, si Andrea, si, encara no m'he l'he acabat, però estoy en ello!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada