dijous, 7 de gener del 2010

Què se suposa que s'ha de posar un/a per no passar fred a -17 graus?? (o un dia de rebaixes)

Ara mateix a Beijing estan a -17 º... 
Total, que m'he dit, Jové, anem de rebaixes que em sembla que amb el folre polar de 7 € del Decathlon no en fem prou.
Doncs si tu, un 7 de gener aquí la present estava a les 10,10h comprant amb tots els parats, marujes i altres homes i dones de bé que han demanat festa el primer dia de rebaixes per gaudir d'aquest esport nacional (per cert, sort que no vam comprar el vol a Londres d'anada i tornada per avui, jeje).

En fin, al tema, que estava jo fent cua a Massimo Dutti (és que de pas he vist una camisa molt mona i mira....). i com era una cua mooolt llarga, hem començat a xerrar amb la noia de darrera. Estava súper embarassada i m'ha confirmat que sortia de comptes avui i com estava histèrica i aburrida, ha aprofitat per anar a comprar (el primer dia de rebaixes, telaaaaaaa)! Ja en confiança m'ha dit que era de Polònia però vivia a Barcelona i aprofitant la benentesa li he formulat la pregunta clau: "I què et poses quan fa tant fred a Polònia???" I m'ha contestat rotundament: "plomes", t'has de comprar un abric, anorak o el que sigui de plomes!!!!!!"
I jo he pagat, li he desitjat sort amb el part, i com una autòmata me n'he anat a buscar plomes!!!!
I les he trobades, i de pas també he trobat uns guants de plomes i un gorro, que no era de plomes però era blau i molt repreciós... ah, una semarreta tèrmica!!!

Com ens hem de veure, les històries que cal montar-se per justificar unes compres totalment de caprici, aixó si, amb el preu rebaixat!!!!

Vaign bé les rebaixes!!!!!

PD: Jo el cartellet del 70% de rebaixes no l'he vist per enlloc, tot i que TV3 i Antena3 tenen reporters que assguren haver-lo vist...

1 comentari:

  1. T'has deixat portar, i has anat a parar al Massimo Dutti abans que al que realment necessitaves...i tanmateix finalment t'ha permès trobar una solució òptima.

    Quin presagi més bo pel viatge, oi? No calen preocupacions: tu fes, deixat portar pels sentits, i el camí ja s'anirà definint per si sol!

    Juanjo

    ResponElimina